familj

Jag älskar att vara hemma!

Just nu myser jag i soffan, med världens mysigaste snarkandes bredvid mig.
Hon har rullat ihop sig som en liten liten svart, hårig boll.

Snart ska jag få träffa min fina älskade pappa. Och efter det ska jag träffa min allra bästa vän, Sanna.
Jag tror att denna dagen kommer att bli superdupermegabra!

Att åka hit på impuls, var bland det bästa jag gjort på länge. Jag saknar min familj, och det är underbart att vara nära dom igen!

Vill även passa på att säga att jag är otroligt stolt över min syster. Hon klarade sista tentan, som hon var bombsäker på att få göra om.
Du är bäst Louise!

Hoppas ni andra får en lika bra dag som jag tänker ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0