Livet är fantastiskt!

Gjorde min andra dag på Åhléns idag, och det gick kanon! Börjar få in deras kassasystem ordentligt nu, så nästa vecka sitter det förhoppningsvis perfekt! Ska jobba tisdag-fredag nästa vecka, och veckan efter det fick jag också några tider. Känns otroligt kul!! Alla nere på avdelningen Hemmet är super trevliga och hjälpsamma, så jag tror att jag kommer att trivas bra där i sommar!

Imorgon är det sista dagen på miroi. Ska bli spännande, tror det kommer bli en lugn och trevlig dag tillsammans med alla.
Sista dagen är det ju dock egentligen inte, men från och med måndag är alla ute på praktik i 6 veckor (förutom jag eftersom att jag jobbar), och sen är det dags för fördjupningen. Och den gör man på distans. Så det lär inte bli några fler "lektioner" inne i deras lokaler.

Imorgon har även Erik tagit semester, så ska äntligen få lite kvalitetstid med honom!! Längtar så att jag kan dö ungefär. Kan verkligen inte få nog av den där snubben, han är för bra för att vara sann!
Jag ta mig tusan älskar att vara kär. Världens bästa känsla!!

Dags att sova, imorgon väntar massa roligheter! Natti på er.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0