sexysexysexy

Alltså, det här med plugget...
Vi har gått in i tredje veckan, och vi gör inte ett skit!
Idag gick vi i alla fall till 15.20, längsta dagen hittills. MEN, vi hade ungefär femtioelvatusen "bensträckare" och (läs nu noga!) TRE timmars lunch.... FÖRSTÅR NI?!
Vi körde "rollspel" och pratade, som vanligt, om livet och massa skit som inte har någonting som helst med kursen att göra. Detta är ju fan heeeeeeeeelt galet!
Men men.

Imorgon är det anställningsintervju som står på schemat. RULIGT!! Är faktiskt inte ett dugg nervös, men jag antar att det kommer imorgon. Vill verkligen ha detta jobbet, så jag ska göra mitt absoluta yttersta!

Nej, nu skiter jag i detta, duschen kallar.
Bjuder på en sexig bild, varsågoda mina vänner!


Peace.

Kommentarer
Postat av: alexandra

det ÄR en sexig bild and you know it

2012-03-07 @ 17:29:48
URL: http://alexandransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0