DET GÅR BRA NU!

OJ vad det går bra nu!!
Jag valde att tacka ja till lägenheten, så imorgon kommer kontraktet på posten och då är den officiellt min!!!
Inflyttningen flyttade jag fram till den 1/9, så slipper det bli så stressigt efter resan. SKA BLI SÅ SKÖNT MED EGET IGEN! Herregud alltså.
Allt som går ruttet kring mig nu är som bortblåst. Nu ska jag verkligen bara fokusera på vad som går bra och känna bra i magen!
Tänk, på söndag åker jag till vackra new york, den 19/8 börjar äntligen plugget igen och den 1/9 flyttar jag. Plus att jag har en resa till Berlin att se fram emot! SJUKT!!

Bara för att allt går så fruktansvärt bra nu så ska jag och Sandra fira imorgon! Det blir vin, kubb och mys på sandgrundsudden. Kan nog inte avsluta denna veckan på ett bättre sätt tror jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0