Längtan efter musiken!

Jag har kommit på att jag verkligen saknar att sjunga, och ha musiken i mitt liv på riktigt! Så nu funderar jag på hur jag ska göra. Antingen får jag återuppta jakten efter en sångpedagog, eller så får jag försöka hitta någon rolig kör. Svårt!

Hur som helst, idag är det fredag, vilket betyder HELG! När jag slutar sen ska jag iväg på lite shopping med pappa. Ska kolla på en ny säng och lite annat smått, spännande!
Och imorgon blir det ju som sagt fest, men vi vet inte riktigt vart vi ska hålla hus än... Vi blev fler än jag kunde drömma om så det kanske slutar med att vi får sitta ute någonstans (brrr!!!). Jag ska i alla fall på oh mothership, det har jag bestämt! Efter det blir det säkert att traska vidare till Jaguar eller liknande för att skaka rumpa, hehe!

Ha en trevlig och skön fredag kompisar!


Kommentarer
Postat av: PuppyBrain

Fortfarande inget nys om vart ni ska vara?
Skulle vara kul att hänga på kanske..

Tar cykeln in till stan runt kvällningen iaf.
Hoppas vi ses iaf =)

2013-08-23 @ 21:35:49
URL: http://puppybrain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0