Ögon som gråter.

Hemma igen, efter en väldigt lång och krävande dag... Inte. Fast man skulle kunna tro det med tanke på hur jag känner mig nu. Är helt slut! Skulle helst vilja somna nu och inte vakna igen förrän jag är heeeelt utsövd, men gör jag det så lär jag aldrig vakna imorgon.

Hur var klassen då? Njaaa, så där faktiskt. De flesta gamla var kvar, men några fick snällt byta och göra plats för nya. De nya var väl kanske inte alla helt i min smak, men man ska ju aldrig döma någon utifrån ett första intryck. Just nu kändes en del väldigt omogna dock, men det kan ju såklart ha varit nerver som spökade lite för dom!
Ska bli en spännande vecka detta. Vem vet, på fredag kanske jag är BFF med någon av de "omogna". You never know! ;)

På lördag blir det utgång med några coola brudar som det ser ut just nu. En liten "kickoff" står för dörren! Om jag fick välj, så skulle kvällen bli så här:
Fördrink + skratt + prat + spel.
Oh mothership på the rock bar.
Slutligen, skaka rumpa till fötterna värker!
Men vi får se vad vi kommer fram till, något ser det i alla fall ut att bli!

Nu ska jag vila ögonen lite. Dom gråter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0