Romantiskt fluff

Ända sen jag tackade ja till lägenheten igår har jag surfat runt på olika inredningssidor och letat efter fina grejer. Jag vet vad jag ska ha för stil i lägenheten, men nu ska jag bara hitta saker som passar in. Jag har bestämt mig för att ha vita enkla tapeter, så att jag enkelt kan lägga till någon snygg accentfärg, och byta när jag känner för det. I stort kommer allt gå i vitt, med undantag för soffan som är beige.
Det ska vara en ljus och romantisk stil på det hela, mysigt helt enkelt med mycket fluff och kuddar.

Försöker hitta en bred och lång ljusslinga som jag kan hänga bakom en tunn gardin runt sängen, men det var verkligen inte det lättaste... Vet ni vart man kan få tag i sånt så säg gärna till!

Lite så här kommer det förhoppningsvis att se ut i MIN lägenhet, har jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0