Typiskt!

Gårdagen blev mysig och bra, men inte alls som jag hade tänkt mig!
Dagen började med att förkylningen invaderade min kropp på riktigt, men jag kände mig ändå såpass pigg att jag bestämde mig för att åka in till stan på fest ändå.
Vi började med några glas hos Mia, och gick sen till tables för lite käk. Efter käket traskade vi hem till Mia igen för spel och vätska. Det var ju tänkt att vi alla skulle gå till the rock bar och lyssna på Oh mothership, men förkylningen blev bara värre på mig så jag bestämde mig för att åka hem. Och tur var väl det, för när jag kom hem hade jag nästan 39 i feber!!
Så himla typiskt att när man väl har planerat in någonting kul som man längtat efter, så blir man sjuk!!
Men men, det kommer säkert fler tillfällen! Och det var ju kul så länge det varade.
Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk, för imorgon är det skola som gäller och jag har massor av möten och andra saker jag måste hinna med, så sjuk kan jag inte vara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0