Klapp på axeln, fröken Teimar.

Där var oskulden på nya gymmet tagen! Känns hur bra som helst.
Var dock lite väl hård mot foten märkte jag... För nu är den svullen som en boll och lite blå, men det försvinner nog snart. Svängde förbi Apoteket och köpte med mig ett fotledsstöd, så får se om det kan skynda på det lite.

Men, finns det något negativt så finns det alltid något positivt har jag lärt mig. Och det är fan sant! För oj vilket härligt ögongodis jag fick mig under tiden jag svettades!!
Det ökar ju motivationen till att dra sig iväg snart igen, om man säger så ;)

Nu ska jag försöka hitta på något roligt att äta... Tänk att det är samma visa inför varje måltid. Varför ska mat vara så tråkigt för?


Kommentarer
Postat av: Sandra - Med en fästman på Kumla

Oj du har upptäckt ögongodis på en dag, själv har jag inte sett någon förutom Tommie på 1,5år där.. Du har tur du ;D haha

2013-02-19 @ 20:14:24
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0