Ajaj.

Igår innan fotbollen körde jag ett träningspass här hemma, och herregud vilken träningsvärk jag har i magen idag! Vill inte ens tänka på hur det lär kännas imorgon... Men det är skönt att vara igång igen! Ska dra mig iväg till gymmet imorgon tänkte jag, det var ett tag sen jag satte min fot där inne!

Ikväll ska jag iväg till Barbros brygga och käka med Diar. Hoppas att vinden ligger på där nere, för jag smälter snart bort!!

Annars då? Inte mycket som har hänt de senaste dagarna faktiskt. Var förbi hos syrran igår med pappa och barbro. Hade inte träffat prinsen på ett tag så det var verkligen på tiden!

Förresten, om 18 dagar och 5 timmar åker jag till new york. KUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0