Flyga som en vante

Herregud vilka muskler jag måste ha fått efter denna helgen! Bubba är en ganska så liten hund till storlek, men OJ vilka muskler han har!! När han bestämmer sig för att gå till ett visst ställe är det ingen idé att ens tänka annat. Jag var dum nog att försöka hålla emot förut, och jag flög som en vante över stigen. Jises alltså!
Nu var vi i alla fall kommit hem efter en timmas promenad i kvällssolen. Jag riktigt känner hur både ben- och armmusklerna jobbar på mig.

Idag har vi haft en riktig mysdag jag och bubba. I förmiddags städade jag och körde en maskin med tvätt, och sen har vi bara myst i soffan. Det regnade under dagen, så har inte kunnat göra mycket annat. Men nu skiner solen som sagt, så ska ta med mig en bok och sätta mig på altanen och läsa lite.
Imorgon kommer pappa och Barbro hem igen efter en helg hos Barbros dotter i Tyskland. Ska bli spännande att få höra hur dom har haft det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0