Hjärta vs hjärna

Gårdagen var både den bästa och sämsta på länge! Jag, Sanna och Mia hade så fruktansvärt kul ihop. Massa skratt, lite seriöst snack och alldeles för mycket av både alkohol och dans.
Det var så otroligt svettigt inne på Jaguar att vi bestämde oss för att gå ut en timma tidigare, vilket jag är både glad och ledsen över att vi gjorde.
För från det att vi gick ut har jag en hel del att tänka på.
Att se saker man inte vill är nog det värsta man kan göra. Speciellt när det är en sak man egentligen bara väntat på ska hända!
Nej, jag är om möjligt ännu mer tacksam över att det bara är en vecka kvar tills vi åker nu. Då kanske jag kan få lite distans till all röra och tänka klart. Fram tills dess får jag försöka bestämma mig för om jag ska lyssna till mitt hjärta eller hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0