Insomnia

Finns det något värre än att inte kunna somna när man faktiskt vill?
Jag har försökt i snart två timmar, men det går verkligen inte. Så fort jag stänger ögonen och försöker slappna av så ploppar en bild upp i huvudet som jag absolut inte vill se mer! Har försökt läsa tills jag inte orkar mer, men det går inte. Så nu tänker jag ligga vaken och stirra in i det mörka.

Annars då? Jag körde ett benpass med syrran förut, och som jag dog!!! Jag har verkligen en hatkärlek för det där passet. Det är skönt som tusan samtidigt som man för efter fem minuter typ. Sträckte mig i baksidan låret, så har lite ont nu... Men det är ingen idé att klaga över det, för på onsdag lär jag inte ens kunna gå. Sist jag körde detta ville jag grina varje gång jag skulle sitta ner! Så, jag vet vad som väntar om jag har otur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0