Jag är kär!

Åh vad bra filmen Små citroner gula är!! Jag är på riktigt helt kär i Alice och Davids förhållande alltså! Ångrar lite att jag såg filmen innan jag läst boken, men strunt samma. Den var så bra att jag mer än gärna läser boken nu, för den lär ju vara tusen gånger bättre!

Den här dagen har varit helt perfekt faktiskt. Vaknade av pussar, och sen traskade jag bort till Louise och Hasse för att gå på loppis med dom.
Själv hittade jag ingenting, men Albin fick sig några nya bilar till samlingen. Den lilla prinsen lär ha fler bilar än han hinner leka med när han är stor nog!!
När jag kom hem förut satte jag mig och skrev lite, vilket var längesen. Snart har jag nog material till ett kapitel, eller kanske till och med två. Det går inte särskilt snabbt, men någon gång ska jag nog bli färdig. "Med vad?" Tänkte du säkert nu, men det säger jag inte. ;)

Trevlig kväll kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0