Kattfan...

Då var vi igång igen! Den här gången bär det av till Kristinehamn av alla ställen. Det vankas 60-årsfest för min faster och hennes fästman.
Mer tur med vädret än såhär kunde dom ju inte fått i alla fall. 25 grader och inte ett moln på himlen, fantastiskt!

Gårdagen spenderades tillsammans med världens bästa Sanna och lillebror. Vi grillade apgod mat och såg på film. Först blev det "Dumma mej" som var helt hysteriskt kul. Vi fick oss flera goda skratt! Efter den såg vi på den nya "Hans och Greta". Jag trodde att det skulle vara en hemsk film som jag inte skulle klara av att se, men den var faktiskt bra! Jag tror bara jag skrek till vid två eller tre tillfällen.
MEN!!!!! När man sitter på helspänn i början av en film som man tror ska vara läskig, så vill man INTE att det kommer in en svart, fet och långhårig katt i huset... Där höll jag faktiskt på att skita ner mig ett tag! Men som tur var blev katten lika rädd för oss som vi blev för den, så den sprang ut igen!

Njut av livet idag mina vänner. Det är lördag och solen skiner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0