Längtan

Gårdagen blev riktigt mysig! Även om jag blev något sen in till stan så hann vi med både käk och öl. Efter käket mötte F upp och tog några öl med oss, vilket såklart var extra mysigt.
Dock blev det någon öl för mycket för min del, så jag kände mig inte på topp i slutet. Men det gick över som tur var!

Just nu är jag, mamma och Krille på väg ut till borgvik för lite käk. Jag har faktiskt aldrig varit där, så ska bli spännande att se om det är lika idylliskt som mamma säger!
Kvällen kommer annars bara bestå av att packa inför helgen hos pappa.
Längtar som en tok efter både morgondagen och fredag! Imorgon ska jag och pappa nämligen åka ut en sväng på hojen. Jag har inte åkt någonting i år, så det ska bli sååååååå kul!!!

Nu är vi framme i borgvik, så ha en fin kväll kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0