Let's get wasted!

Idag är det fest mina vänner!!!

Sitter hemma hos Sanna nu och har precis öppnat dagens första öl. Vid 19 blir det käk och sen kommer Mia hit, och då drar festen igång. Vi får väl se vart vi hamnar ikväll, men kul ska vi ha vart vi än drar. Och för en gångs skull ska jag faktiskt bli full, på riktigt. Det har jag planerat! Vi har köpt så vi ska göra piggelindrinkar, HUR GOTT?!

Det enda jobbiga är att jag planerade att ha klänning på mig ikväll, men det slutade med att jag fick med mig svarta jeans... Jag lär ju vara en pöl redan efter fem minuter, men strunt samma! Lite svett har ingen dött av.

Hoppas ni går en fantastisk kväll kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0