Ljudet av ditt hjärta

PIP var helt otroligt bra i fredags! Vädret var kanon, the sounds levererade och allt var helt magiskt. Kunde man, så skulle jag vilja återuppleva hela den kvällen flera gånger om!!

Den här veckan startade med en riktig slappisdag. Kom inte upp ur sängen förrän klockan var närmare 13(!!!) och sen mötte jag upp Sanna på stan för en lunch (frukost) i solen och efter det jordgubbar i museiparken. Vi planerade lite inför helgen, då det väntas grillning och mys hemma hos pappa. Jag åker upp till honom på torsdag för att vara hus, hund- och kattvakt fram till måndag. Pappa och Barbro åker nämligen till Tyskland då på lite semester, så för att vara den duktiga dottern jag egentligen är, ställer jag självklart upp!

Imorgon väntas öl tillsammans med Mia, men innan det ska jag sola som en tok och försöka bli brun. Känns så fruktansvärt tråkigt att alltid vara blekast i stan, så nu ska jag ligga i för att i alla fall försöka slå mamma... Och ja mamma, läs nu noga att jag faktiskt skrev FÖRSÖKA!

Sov gott kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0