08-01-12

Har precis tittat lite på "bee movie", och jag blev lite besviken faktiskt. Den var inte så bra som alla säger ;/ Jag menar, Oprah Winfrey hade ju en helt program som handlade om bara den filmen. Den var lite överskattad faktiskt ;D Tror nog att min lillebror skulle tycka att den var bra ;p Men inte jag.. ;p
Idag är det innebandy iaf. Så måste göra mig iordning för mamma och Krister kommer och hämtar mig snart.
Vet inte vad jag ska ha på mig dock ;/ Känns som att jag inte har några kläder att ha på mig.. men ändå har jag massa :b Tror jag har en ingenting-passar-dag idag.. ;/ :p Men får se vad det blir ;D
Ikväll blir det nog Hockey också. :D Färjestad - HV71. Tror att det kan bli en rolig match faktiskt. Eftersom att HV71 ligger etta och Färjestad tvåa. Dock har HV 11p mer, men skit samma ;D Det är ju faktiskt hemma match för Färjestad, så tror att dom kommer att vinna =) Finns inte en enda biljett kvar att köpa!
Peter, vad ligger frölunda i serien egentligen? ;D MOHAHA!

Nu ska jag duscha iaf.

tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska också på hockeyn ikväll!

men jag tror dock att Färjestad förlorar..
Jönsson, Frögren, Lintner, Åslund & Nordström är borta!
Vad ska dom göra utan Frögren, Lintner och Åslund? :O

2008-01-12 @ 15:46:40
URL: http://www.nogg.se/simplesandra
Postat av: Peter (i Ottawa)

Elin...
Hur gick det senast mot Färjestad, jag bara frågar?

2008-01-12 @ 16:25:49
Postat av: elin

Svar till peter: Dom förlorade tyvärr den. Men idag vann dom! :D:D:D:D Och den 24e vinner vi igen ;D Tror tyvärr att frölunda suger ganska mycket i år. Tråkigt tycker vissa, bra tycker jag! :D haha!

2008-01-12 @ 21:50:10
URL: http://elinteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0