bleeding love

Känner mig otroligt slapp idag. Men imorgon väntar en, faktiskt mycket rolig dag! :D
Skolan börjar igen, vilket ska bli kul eftersom att man får träffa alla igen och det är en sån otroligt bra stämning i skolan! Super mysigt!
Och sen får jag nog sakerna ifrån zylber som har kommit till pappa nu! :D NICE!!
Men pappa trodde att det var någonting som fattades, eller att det inte var rätt saker..
Men får kolla det imorgon om jag får paketet! :D

Just nu sitter jag och lyssnar på massa bra musik! :D
Den listan jag la upp igår! Så sjukt bra blandning! :)
Lite stolt faktiskt! Eftersom att det nästan alltid är min syster Louise som hittar all bra musik,
men nu för en gångs skull var det jag som hittade massa! :D
Men hon har dom säkert redan på sin dator.. men inte här, så lite bra är jag iaf! :D

Förresten, det är superduper mycket snö utanför nu! Igår var det snöstorm (enligt martin), så det kom massa massa snö! :D Jag tycker det är super mysigt med snö!

men nu ska jag fortsätta att skriva på min uppsats ;/

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte Sven-Ingvars bara. Tror du missat den detaljen på din lista.

2008-01-06 @ 17:36:38
Postat av: elin

hahahah, gillar inte sven-ingvars :p
Tyvärr.

2008-01-06 @ 18:31:17
URL: http://elinteimar.blogg.se
Postat av: Sandra

Alltså när börjar vi imorgon? 9 eller halv 11?
får se om du hinner se o svara, annars kör jag på halv 11.. känns bäst! ;D

2008-01-07 @ 00:12:27
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0