En dag som denna...

En dag som denna vill jag verkligen vara 18!
Petter är på arena idag. Och den 1/3 tror det det är som Adam Tensta kommer dit. Varför blev man född så sent på året för? ;/ jaja, får hoppas på att dom kommer i december igen. HAHA! :D

Gör mig iaf klar för att åka till grums : / och titta på innebandy. ;D

Jag vill fan börja spela gitarr igen alltså.. Får se hur det blir med det! =) För visst blir man sugen av att spela när man ser klippet i förra inlägget? :D

Filippa Bark är nog den skönaste karaktären jag sett :p

Filippa: ...det är för att mitt hjärta tillhör någon annans.
Robin: Okej, vem är det då?
Filippa: Titta i spegeln!
Robin: Är det jag?
Filippa: Ja!
Robin: Okej, men när är balen då?
Filippa: Är du ledig nästa torsdag?
Robin: Torsdag... nej jag tror faktiskt inte att jag är det. Torsdag är jag inte ledig.
Filippa: Tur, för det är på fredag...

HAHAHA! Detta är min humor, kanske inte alla som gillar den. Men det gör iaf jag! =D

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Martin

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST elin! ;)

2008-01-19 @ 17:38:13
Postat av: elin

MARTIN! TA DIG I RÖVEN! :P
Ha det så jävla kul ikväll då ;/ skit unge!

2008-01-19 @ 19:12:03
URL: http://elinteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0