sitter och...

...lyssnar på musik just nu med Åkes ljuva stämma i bakgrunden! ;D
Klart att han ska få vara med och sjunga han också. ;D

Tack Martin för att du körde mig hem :) Super snällt!, lovar att jag ska köra dig någon när jag har fått körkort ;D (om jag vågar ta)

Känns iaf som att fotograferingen kommer att bli riktigt bra, Modellerna är spikade, det blir Robin, Svedin, Lina & Kimberlie! :) Snygga hela högen ju, så det kan inte bli så mycket bättre än så.
Satt och gjorde ett litet schema förut med Sandra, Hanna och Kim.. om Tisdagen. Blir nog lite tight om tid, men det löser sig nog! :D vi är ju många faktiskt.

IMORGON, IMORGON, IMORGON! :D
Ska ta med min egen kamera och försöka knäppa lite kort. Så kanske lägger in det imorgon. ;D
Fett grymt kommer det att bli iaf! :) men mer säger jag inte! :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaha då är Åke snart döv nu då!!

2008-01-16 @ 15:00:51
Postat av: elin

hahahha neej :p jag har itne på högt! :D

2008-01-16 @ 15:30:38
URL: http://elinteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0