stormen tuva,

Tydligen kommer det en snöstorm med namnet Tuva hit nu i natt, men jag tror att "hon" redan har varit här. Och med här menar jag inne-i-mitt-rum-här ;D Min garderob har varit en katastrof länge nu,så fick äntligen "tummen ur röven" och städade den ;D Garderoben alltså. HAHA! (usch vad vidrigt det där lät!) Men nu ser det riktigt bra ut, tror inte att det har varit så mycket ordning i min garderob, NÅGONSIN faktiskt :b :o Så det var kanske på tiden ;D
Men det känns så jäkla konstigt, för förut har jag haft allt på ett ställe, och vetat vart det har legat, typ :p Och nu har jag kläder på tre ställen, så jag kommer nog att bli tokig på det, men bättre det än att det ser ut som det har gjort ;D

Psst, FARMOR! Det är DU som kommer att få dig en riktig match ;D Jag har tränat armarna idag, så jag kommer att ta i som aldrig förr! Sen är det ju en annan sak om jag träffar rätt eller inte.. Men det tar vi då ;D

Så här såg min garderob ut innan jag städade,

Och nu,
 &

Men det är ändå inte alla kläder. Har säkert 50 plagg till som ligger i tvätten, och vart fan ska dom få plats? :o
jaja, det löser sig nog ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

idag har jag varit o spelat bowling på nöjesfabriken!!!!!!! i morgon ska jag träna bodybump så släng dig i väggen typ!!!!!!! farmor

2008-01-31 @ 19:32:30
Postat av: elin

hahaha, du blir inge bättre för det ;D Vänta bara :)

2008-01-31 @ 20:52:38
URL: http://elinteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0