Lista.

Tagen av www.grymtroligperson.blogg.se/

Dagens humör: Bra. Men otroligt trött just nu.

Dagens mående: Öroninflammation och huvudvärk, men annars finfint.

Dagens borde: sova.
Dagens frisyr: mössan sitter bra där den sitter. Haha.
Dagens klädsel: linne, hotpants, raggsockor & täcke.
Dagens planer: se sex & the city och 2 ½ män
Dagens materiella vill ha: Det jag la in i ett tidigare inlägg ;D
Dagens längtan: sängen. :b
Dagens fundering: "Kommer jag att hinna bli frisk till julafton?"
Dagens beroende: ingenting speciellt.
Dagens tråkigaste: julshowen. Den sög verkligen :b
Dagens tidning: Cosmopolitan, Aftonbladet & NWT
Dagens låt: Fredrik - Mamma gråt inte längre (fest. Sam & Leo)

Som du kanske redan har förstått är jag super trött och sjuk just nu. (synd om mig ;b) Så nu blir det tv och sängen.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: lugnt :) sov så gott nu!!

2007-12-19 @ 23:33:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: louise

hej hej, hemskt mkt hej!

2007-12-20 @ 11:35:16
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0