martin, här kommer det!


jag skrev för någon dag sen om en sida med massa bra låtar.
Martin, sidans ägare sa åt mig att skriva vad sidan heter ;D
www.designtown.eu, och på efterfesten heter han cutandpaste.
Martin själv gillar låten the red jumpsuit apparatus - misery,
han ville att jag skulle skriva det också ;D
Han är också bra på att måla, och nu när jag ändå skrev om det!,
jag är med i en tävling på Martins sida, den går ut på att man
ska ringa till martin på så olämpliga tider som möjligt. :)
just nu ligger jag tvåa. men jag ska vinna, jag bara ska det!
så hjälp mig att få priset jag vill ha, en tavla som Martin själv målat!
Gå in på shout it och skriv till martin att mitt förslag om att få en
tavla som pris istället för muffins (som någon annan skrev) är bättre! :D

martin, blir det bra? :D MOHAHA! ;D

Kommentarer
Postat av: Martin

haha, jasså du.. Good good

2007-07-08 @ 02:23:39
URL: http://www.designtown.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0