Fuck life,

just nu känns livet lite småjobbigt, eller inte livet, men så som jag lever och har det nu..
Jag är jätte skoltrött, REDAN! :o Jag trodde att jag skulle kunna ta det stora ansvaret man behöver ta på infokomp, men jag klarar det verkligen inte. Allt kommer på en gång. Just nu är det typ 4 stora arbeten jag ska göra klart. Två av dom skulle vara klara innan lovet.. ;/ känns inte så skönt..
Har mina funderingar om att byta eller faktiskt.. hoppa av. Det är inte bra, men vad ska jag göra?
Och som en tårta på kakan har det skitit sig med farföräldrarna också.. Var kalas igår för farmor. Hon sa inte ens hej till mig :o Jag kände mig som luft i en burk under hela kalaset. Inte ens när vi gick sa hon hejdå, så kallt gjort.
Jag avskyr sånt folk. Och nu har hela pappas sida bestämt att vi ska ha typ "familjeträff", vi ska bowla någon gång nu under vintern, och spela golf under sommaren någon gång. Och det känns ju... kul ;/ inte.. skulle vara super kul att göra det med bara, FAMILJEN.. vilket innebär Louise, Hampus, pappa och Barbro. För då blir det iaf kul. Men inte med dom där träskallarna..
Har otroligt ont i huvudet. Massa saker att tänka på. Skulle vara skönt att åka till oslo nu, längtar verkligen till den 22e. Ska bli så skönt att åka iväg en stund.

Var hos mormor i lördags.. Det var otroligt vackert. Massa ljus tända över allt.
Eftersom att hon ligger i minneslunden var det massa andra där. Men det var ändå så otroligt mysigt.
Louise och Hasse var där när jag kom. Så jag och Louise tände ett varsitt ljus och satt där en stund och bara tänkte. Louise tog kort på minneslunden, så här kommer det.
 Nisette Teimar, 1931-2007

God natt. Och kom ihåg, alla älskade som lämnat oss finns föralltid i våra hjärtan.

Goodnight and go - Imogen heap
Hide and seek - Imogen heap
Miss blue - Vincent Pontare
Aldrig - Shirley Clamp
Inconsolable - Backstreet Boys
Walking In The Air - Declan Galbraith
Back to black - Amy Winehouse
Rehab - Amy Winehouse

Shopping imorgon. NICE!

Kommentarer
Postat av: MikaelaÄrBästIVärldenHaha

Nice bild från minneslunden :)

2007-11-05 @ 23:29:58
Postat av: Jessy

Fin bild :)
Men du får inte hoppa av :/ Lr du får väl men det vill inte jag och inte angelica heller, de vet ja. Stanna hos oss please ..

2007-11-06 @ 12:07:59
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0