jobb jobb,

har varit på jobb torsdag till fredag, så jäävla kul :D

I torsdags var det för nokia, och dom hade fight club tema. :D Det såg inte allt ut som eventhallen när man kom in :b
coolt som fan :) grymt många snygga killar också ;) så jag trivdes otroligt bra. Fick faktiskt ett nummer till en. (men det kastade jag sen ;D hahaha.) Fick nästan köra iväg han eftersom att han inte ville gå när det var slut, så när hans taxi kom fick jag gå fram och säga till att det var han som skulle med ;D så kunde han inte släppa taget heller, fick skrika åt han att jag inte ville ;D det var lite jobbigt, men allt annat var kul =)

och igår, fredag var det simens som hade fest. Det var itne alls samma typ av fest, dom hade julbord så vi satte upp massa julsaker, kändes lite tidigt, men det var snyggt :D Där var det också mycket fint att titta på ;D av 149 gäster var det endast 5 tjejer, så ni kan ju tänka er vad mycket fint jag såg ;) Och där fick jag också ett nummer, också var det några som ville ha med mig ut på krogen, men nej nej.. jag jobbar jag ;D Den festen var itne lika lyckad, för alla var så tråkiga ;/ och jag tycker fan synd om ståuppkomikern som var där :p han sög verkligen, men ändå.. man kan ju sitta och låtsas att det är kul iaf :b hahaha :p

faan vad det var kul igår ändå :b Tu och alla andra som jobbar i baren var så jävla coola :b, Tu skämtade lite med mamma, som hade blivit lite "orolig" eftersom att det var så många som flirtade med mig.. så Tu började också göra det, alltså skämtade med det, bara frö att reta mamma.. haha, fett kul ;D jag längtar verkligen till nästa helg så jag får ha lite kul igen! :D Nu låter det som att jag aldrig har kul, men det har jag inte.. iaf itne så kul som det var under helgen ;D Har ont i halsen som fan för att jag har skrattat så mycket.

Måste komma ihåg att ta med dom stora glasögonen efter mormor nästa helg också, så ska hag knäcka Hebbe med att mina är snyggare. Han hade ett par typ grön/vita bågar, och mina är guldiga. ;D

Ångrar att jag inte tog några kort, för det var så jävla snyggt i torsdags allts.. men men, kan nog fixa det på något sätt.. =)
Fan, detta var lätt den bästa helgen på länge.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: i know :D oh tack, kul att höra :]

2007-11-25 @ 18:22:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0