mys och saker.

Idag var mamma här hemma. Kändes skönt. för det var ett tag sen nu som det bara var hon och jag.
Så vi hade lite mys. Käkade gott och hade kul :)
Fast mamma blev lite småsur ett tag ;D jag skrattade så jag fick ont i halsen fan! Såg på America's funniest home videos, det var typ djurspecial. Så jävla kul! :p
En bild på käket.

 det var super gott! =)


Har gjort en liten önskelista över dom sakerna jag önskar mig mest i pressent och julklapp..
 Snälla, ge mig? :D

jajaja, farsdag imorgon. Blir att åka till filipstad då.
Men är så jääävla fattig, så får be mamma om busspengar. Helt sjukt vad mycket det kostar att åka till skitstället alltså. 50 spänn liksom :o dom ruinerar ju folk fan!

nuuuu, nu är det nog god tid att lägga sig. Blev en sen natt igår, inte bra inte bra.

NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0