?? och skolarbete.

only love... så börjar en bra låt.


jaja, nu sitter jag i skolan och skriver lite på ett skolarbete om kärlek.. jag ska förklara vad kärlek är.. fast enligt mitt tycke går det inte att förklara, eftersom att alla tolkar kärlek på olika sätt. Så har kört fast en aning.

Det känns som att mitt liv leker på en smal tråd, och om jag tar ett enda felsteg är det kört.
Som om allt skulle rasa samman om jag gjorde ett enda misstag till.
Jag har gjort många misstag den senaste tiden, tyvärr. Men aldra har också gjort
dumma, idiotiska misstag och fel.

Jag tror att jag har fallit för en kille, som jag vet jag aldrig kommer att kunna få. Vi är för bra kompisar..
Sånt är så jävla jobbigt, men det händer för dom flesta. Jag får försöka bli kvitt den känslan och gå vidare.

Nu är det lunch, så måste dra mig. Tänkte lägga in en bild, eller två på Vincent Pontare.
Killen med stilen, killen med rösten.. KILLEN MED ALLT!

Kommentarer
Postat av: pappa

Kärleken kan se olika ut vet du vännen!
Felsteg gör vi hela livet, en del gör ont andra inte, men det gör att man blir starkare och kan gå med huvudet högt genom livet.
Älskar dej gumman!
kram pappa

2007-11-06 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0