snö snö och mera snö

Det har ju snöat i typ tre dagar nu, men det har aldrig riktigt lagt sig.. men imorse när jag vaknade så snöade det verkligen på riktigt. Det vräkte ner :p Jag blev skit glad faktiskt :D
Har varit ute och gått nu några dagar, riktigt skönt att vara ute och gå. Men jag har ju velat gå i snön, men nej nej. När jag kommer ut slutar det snöa och all snö smälter bort. USCH!
Jaja, igår var förövrigt en blandad dag. Hände några dåliga och några riktigt bra saker =)
Jag var suuper övertrött i skolan, vilket betyder att jag skrattade åt allt och lite till, men det var kul fan! :D
Men när jag kom hem fotade jag lite.. också var jag ute och gick med Alexander också, i en och en halv timma :o
Det var sviiin kallt först. men sen blev det skönt :) fast när jag kom in var mina kinder döda ;/ haha
Det är riktigt mysigt att promenera när det är mörkt och bara stjärnorna lyser. : )

jajaja, jag var hemma hos Tobbe för några dagar sen, och satt och lyssnade på musik. Så kom det en låt med Jonas Björkman, riktigt bra faktiskt =) handlar om oss svenskar :p och det låter som att vi är ganska förutsägbara. :p Och kanske, jag vet itne, kanske är vi det. Men bra är låten iaf. :D

  "säg apelsin" :D

hejhejhej, nu ska jag badaaaaaa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0