torsdag.

försov mig idag.. som inte är så ovanligt just nu.. :p
fattar inte vad det är med mig.. ;/ är trött hela tiden..

Igår hade jag så jääkla ont i huvudet, men ville verkligen inte gå hem ifrån skolan eftersom att vi hade idrott sista lektionen, och det var boxing på listan! =) Det var så jäkla kul, men kände att jag hade velat ta i lite till. Var på lite dåligt humör på slutet, men jag ville ju fan itne skada jessica, inte för att hon är svag.. och absolut itne för att jag är stark.. men kan skulle ju ha händerna på speciella sätt, så man var ju itne så stadig precis :b
Idag har jag iaf jävligt mycket träningsvärk, i ryggen och armarna, och faktiskt i händerna :o (kan man ens ha det?)

Har fortfarande ont i huvudet, men har sovit en liten stund nu så känns lite bättre.
Väntar på att Alexander ska komma iaf, han skulle ha kommit tidigare.. men eftersom att jag somnade så blev det ingenting med det :p hoppas att han kommer snart iaf..

Oslo imorgon igen :) ska bli kul att lollo åker med denna gången =) jag har längtat efter att åka dit och jobba igen, för det var så jäkla kul sist :D Måste komma ihåg att ta med mina snygga glasögon bara ;D ska knäcka hebbe som fan! ;D

Hörs på lördag när jag kommer hem.
Förresten, kom till mörmon klockan 12 på söndag. Lillebrorsan som spelar innebandy ;D
Ska bli kul att se, faktiskt första gången jag kommer att se han spela :) men tror att han bara har haft en match innan så ;D

jaja, hade gött!

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Det är DÄRFÖR jag är öm i händerna idag !:O
tänkte inte på boxningen!

2007-11-29 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0