cid " smile".

jahaja, nu sitter jag här igen alltså.
Igår och idag var nog seriöst dom två sjukaste dagarna i mitt liv.
Ingen vänskap längre alltså. Känns... vet inte riktigt.. konstigt?! tomt?!
Men men, orkar inte vara någon andrahands kompis liksom, inte min stil precis..
För övrigt lir det party idag, ska festa med tobbe för första gången på typ ett år ;D ska bli kul faktiskt.
Dock är det här på skoghall, men det blir nog roligt ändå ;D

Just nu sitter jag här med en cigg i ena handen och lite vin på bordet, kan tyckas vara en aning ensamt. men vafan, alla hade redan börjat festa på festen, så får börja dra i mig lite här hemma ;D (haha)
Lyssnar just nu på Avril Lavinge, HAHAHA. ganska kul att gå igenom datorn på musik ;D hittar lite smått och gott som man har glömt att man ens hade ;D

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen dra mig till tobbe :)
Men först kommer en bild på ingrid, träffade henne igår på stan. Den nya stilen gör dig gott ingrid! Behåll den nu för fan!
 image18
(Fick dock inte med hela ingrid, men hon hade en svart kappa, kort kjol, tights, convers, benvärmare och det andra ser ni på bilden!) NICE!

Kommentarer
Postat av: Jessy

Fan vad snygg hon va ! :O
Aaww du o ja får festa ngn gång ;)

2007-10-27 @ 20:39:04
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0