dator helvete!

FAN,fanfan! :)
Datorn la ner för några veckor sen, så åkte vi med den till offic, och dom "lagade" den..
NEJNEJNEJ! fick tillbaka den idag, men det startar fortfarande inte. JÄVLA dret alltså ;/
jag blir så sur på sånt ;/
Jag fick iaf sms ifrån tre idag att min mobil är klar, så det är ju bra.. men nu vet jag ju inte om den funkar.. får åka och hämta den iaf och se hur det går.. men jävla skit alltså. jag som skulle ta med mig jobb hem idag ;/
FAN! :D
jaja, idag har jag iaf fått mig ett skratt för livet : )
Det är en tjej på skolan som säger sig kan sjunga, så hörde jag henne, OOOOH nej, flickan kan inte sjunga.
det var säkert det värsta jag har hört :o usch alltså. :p
Tack för att du förstörde "Himlen är oskyldigt blå" :D TACK!
Idag har det varit mycket skrivande på datorn. började dagen med att sätta mig vid dagorn och skriva ett arbete på tre A4, itne mycket kan du tycka kanske, men uuusch! jag skulle skriva om mitt liv. Och sånt hatar jag.. men men, skolarbete är skolarbete. inte mycket att göra åt saken.
För övrigt ska jag egentligen ha idrott nu, men jag "glömde" idrottskläder :p jag orkar fan inte vara med på lift-it idag alltså.. haha ;D
Nu ska jag dra mig ner till stan och hämta ut min mobiltelefon :D också ska jag försöka hitta någon snygg tröja :)
HEJDÅ! :D

Tack för att du läser min blogg : )  image16

Kommentarer
Postat av: Kenny

Jag VET vem Du menar:P Jag sa ju det! Hon kan inte sjunga

2007-10-24 @ 17:32:25
URL: http://kennysvensson.wordpress.com
Postat av: louise

elin, nu sköter du skolan! idrotten är rolig. annars får du fan med mig att göra :D

2007-10-24 @ 18:33:39
URL: http://louiseteimar.blogg.se
Postat av: Jessy

Maawh, vadå skriva om ditt liv? Är de ngt nytt vi har fått? -.-
kul skoldag ;)

2007-10-24 @ 20:15:29
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0