Good girls gone bad

jahaja, nu sitter jag här igen.
känner mig ganska depp idag.. ;/ vet itne varför. men vaknade tidigt och kunde inte somna om..
men men. får se vad det blir idag, kanske drar mig in till stan och fikar eller så senare. skulle kanske till Patrik också.. men vet inte om jag orkar det ;/ haha. känner mig så taskig, för vi har gjort upp att vi ska ses flera gånger, men så säger jag hela tiden att det inte går.. dumma mig. Usch usch.
Läste just syrrans blogg.. och hon hade skrivit massa smarta saker. När jag läste en av hennes 1000000 bloggar kom jag att tänka på en sak, NU FÅR DET FAN BLI STOCKHOLM SNART! skulle vara så jäkla mysigt att gå runt i gamla stan och sätta sig och ta en öl eller dricka på något mysigt ställe, LOUISE nu får vi se till att det snart blir av :D

jajajaja,, det finna vissa människor man itne förstår sig på riktigt..vissa människor som kan bara vända sig om och bli en HELT annan person, det känns lite udda, men så är det tyvärr.. ;( 
Eller vissa som kan påverkas så av grupptrycket..

jag kommer itne på någonting mer att skriva, än att jag saknar Fredrik.. ;/ känns konstigt, men ändå gör jag det..
Tror att han är sur, för han har itne hört av sig på 4 dagar nu.. och jag brukar iaf få ett sms varje dag.. fast.. har är ju i lumpen men.. ändå :p haha ;D

CAROLINA GYNNING ÄR SNYGG OCH SÅ JÄVLA COOL! :D image15

Kommentarer
Postat av: Kenny

Elin

2007-10-23 @ 11:51:27
URL: http://kennysvensson.wordpress.com
Postat av: Jessy

Då tkr ja att du hör av dig till honom!

2007-10-23 @ 11:53:04
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: syster

ja visst har jag smarta inlägg? haha. sthlm blir, när vet jag inte, men det blir!

2007-10-24 @ 18:28:20
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0