holiday

yeahyeahyeah, denna helg var en udda helg =b

Fredag;
Jag, mamma och moster åkte och kollade på NB 87 när dom spelade match mot grums.
Ganska okej match, men det var ganska tyfft spel.

resultat: 3-3

Lördag;
Var hemma och slappade under dagen. Gick till putte där det var fest och var där till typ nio, för då skulle jag åka in till stan egentligen, men så blev det ingenting med det. så då gick jag hem och var hemma en stund. Sen gick jag till putte igen ochdär blev jag kvar till halv tre. Det blev en jädra kul fest alltså. Mycket udda folk, men roligt var det ändå ;D

Söndag;
Vaknade vid halv nio, trodde att klockan var halv tio. Men när jag ringde mamma sa hon att det hade gått över till vintertid.. så jag la mig och sov igen ;D och vaknade vid tolv igen. Gick upp och tog en rök innan jag diskade.
Mickaela ringde och kollade om jag skulle med och se när Tobba spelade innabandy, så vi åkte till kil (:O) för att kolla när dom fick STOR stryk :p 3-11 till dom andra :p jävla sopor, :p Tobba knäckte av en killes klubba b la. =D
det var jävligt roligt, också var det en kille där som var utvecklingsstörd som skrattade efter varje ord han sa ;D
Han sa att mickaela hade fula skor som skulle gå sönder snart, och att vi var tanter. Och när vi skulle åka hem sa han att vi skulle gå därifrån och aldrig mer komma tillbaka, men sen ändrade han sig och sa att vi skulle komma nästa söndag igen. hahha :p

Det var min helg :) haha.

Idag har jag inte gjort så mycket, diskade förut och var ner och handlade. Nu sitter jag här och skriver med lite folk ;D


Här kommer lite bilder ifrån helgen. ;D

    
Tobbe & skåning               Jag full                 Tobbe            snygg stil, =D           Jag, bakis. :b

Kommentarer
Postat av: Tolitta-mongot

11-4 förlorade de faktiskt med! :P Spela roll liksom..... ;) haha!

2007-10-29 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0