Mycket har hänt.


Mycket har hänt sen sist.

Just nu handlar allt om skolan och oslo.
Jag jobbar nästan varje helg i oslo, så jag är nästan aldrig hemma känns det som. För under vardagarna är jag i skolan, och på helgen bär det av till oslo. och sen om jag är hemma på söndagarna så åker jag och kollar på syrrans matcher om dom har det. Det känns jävligt konstigt.
Också har älskade söta underbara mormor dött också. Den 28 september lämnade hon oss för att få komma till morfar. Det var en ehemsk syn att se henne ligga helt vit och stel på sängen. Men sjukhuspersonalen hade gjorrt henne fin. Mormor älskade gula rosor, eller ja. Egentligen gula blommor över lag. Så hon hade en gul ros i handen och på bordet stod det ett ljus. Hon var otroligt vacker, men det var ändå hemskt.
Mormor och jag gjorde upp en vecka innan hon dog att jag skulle sjunga "himlen i min famn" av Carola på hennes begravning, eftersom att jag sjöng den på en konsert på ccc. Efter det älskade mormor den låten och hon tyckte att jag sjöng den så bra. Så jag ställde upp och sjöng den på hennes begravning den 11 october. Det var hemskt att stå där uppe och se ned på henne. Men det kändes ändå bra, för det var så mormor ville ha det. Och så fick hon det. Hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan, fast att det känns tomt utan henne.

njdsöndfäsa, skolan suger :D                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0