nicholas hoult, drop dead gorgeous!

Nicholas Hoult, i think i'm in love! :D
Första gången jag såg han i en film var i "Om en pojke". Då tänkte man inte på han så mycket mer än att han var ett barn som var med i en film. Och nu har jag suttit och kollat på honom varje torsdag 21.55 i skins. Han är så sjukt snygg :o Det är liksom någonting speciellt med hans utseende, han ser itne ut som alla andra! :D
HAN ÄR MYCKET SNYGGARE LIKSOM! =)


jaja, nog om det. Match idag alltså. NB87-Grums IBK   3-3
Det var en tuff och spännande match, nb hade många chanser, kanske lite för många chanser som det aldrig blev någonting av. Men det vet en härligt match iaf :) Dock gillar jag inte några i grums, dom känns så bitchiga ;b
Haha, men aja..


Imorgon ska vi flytta ut massa möbler ifrån mormors lägenhet. kommer att kännas konstigt, men ändå bra på något sätt, som en lättnad.


Jag känner mig riktigt sviken, men ändå lättad.. trodde aldrig att en kompis kunde sjunka så lågt att man itne har någon respekt alls för andra. Usch. Men känns ändå bra, för har kännt förut att jag inte riktigt har varit säker på om vi verkligen ska vara vänner, och nu fick jag det bekräftat. Kommer känns tomt, men bra. Känns som att jag har gjort rätt iaf. Jag orkar itne med att vara "andrahandskompis" och det kommer jag aldrig att bli heller, hoppas inte någon annan är det heller. För det är inte rätt. Falska människor är inte värda att ha vänner. Hoppas att du ångrar dig nu, eller kommer göra det sen, när du inser att du inte har några vänner kvar. Det är du inte värd. USCH!


Nu ska jag se på tv och sen sova.
En rolig dag väntar imorgon! =)


image17

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmmm, han är riktigt sexig ! ;D

2007-12-07 @ 11:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0