skolan på nytt

uschyamej vad det är mycket i skolan just nu. ;/     (kolla snyggaste stavningen)
allting kommer på samma gång och ingenting kan vänta. allt ska vara inne nu innan lovet, och det är verkligen bara en dag kvar innan lovet börjar, eller ja, det börjar ju på måndag.. och det är torsdag idag.. ;/ FUCK!
Jag gillar verkligen inte att stressa klart arbeten, men det är det man får göra nu..
uschuschusch.
just nu sitter jag i matsalen i skolan och väntar på att matten ska börja. det är nog det enda i skolan som jag itne har panik över just nu... allt annat är katastrof. :O

men det fixar sig nog.
iaf ska jag nog jobba den 22-23 november i oslo, och den 22 är det någonting som heter fight clud. då ska jag se ut som en mc-tjej, fast att ingen kommer att se mig. för att det ska vara en strålkastare bakom mig tydligen, så att dom som lämnar in sina jackor ska få lite "HJÄÄLP"-känsla.. (HAHAHAHA) :D
men det verkade vara kul iaf.. men grejen är den att det är 22-23 är torsdag-fredag.. vilket betyder att jag måste ta ledigt, IGEN!! och jag har redan varit borta en massa för att jag har jobbat och sånt.. ;/
känns inte direkt bra men det fixar sig nog det också skulle jag kunna tro..

Idag ska jag iaf ner på stan och träffa louise och få tillbaka mina pengaaar! :D vilket känns underbart! :D
lite extrapengar är aldrig fel.. eller ja, extrapengar är det ju egentligen inte, eftersom att hon har lånat dom av mig ;D
Men dom kommer nog att få gå till telefonräkningen... den är SUPERHÖG igen.. ;/;/;/;/;/ jag kan verkligen inte sköta min telefonräkning längre ;/ denna månaden kommer den att ligga på typ 900 kr, itne bra alls...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0