blogg.se?

Vad blir det med blogg.se? :o
Jag har inte kunnat gå in ch uppdatera på super länge. Usch..
Jaja, idag är det iaf 1 April :D, vilket betyder att man får skämta med alla! :D
Vilket jag gillar. mohaha.
Vid 00.00 inatt skickade jag ett sms till Alexander och skrev att jag var utanför hans hus, hahaha. och han gick ut! :p Han stod där ute och frös, för att han trodde att jag var där. ;D Han blev dock lite sur, så jag fick säga förlåt ett antal gånger. Men OJOJ vad det var kul! :b Mohaha, jag är ond jag, och jag gillar't.

Idag ska jag iaf träffa Patrik, om det blir så! haha, vi har sagt massor av gånger att vi ska ses, men har inte blivit så ändå ;D haha. Men kanske idag, vem vet! ;D
Ska nog sova hos sanna också. Men innan patrik och sova ska jag på stan med sanna, måste kolla mitt kort också. Skulle köpa ett par skor och ett linne igår, men tror ni att kortet funkade? NEJ! :O
Uh vad jag blev sur, fy! Men får hoppas på att det fixar sig idag, för annars har jag inga pengar alls. ;/

Men nu måååste jag börja jobba ;p
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0