Dagens.

Dagens humör: glad som fan.
Dagens mående: bara bra.
Dagens borde: plugga lite mer.
Dagens frisyr: uppsatt. (slapp)
Dagens smink:  puder, mascara & eyeliner
Dagens klädsel: mysisar, linne, t-shirt, slapp tröja.
Dagens planer: slappa med Sanna lite senare.
Dagens materiella vill ha: pengar.
Dagens längtan: helg.
Dagens fundering: jobb eller party till helgen?
Dagens beroende: cigaretter
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens roligaste: Malin
Dagens sämsta: sjukhuset, det gjorde ont :(
Dagens Bästa: Sanna och mamma.

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0