dagens

Dagens humör: glad, men ont i kroppen.
Dagens mående: näsan rinner, hals som dödar och hostar som ett svin, men annats helt ok.
Dagens borde: jobba.
Dagens frisyr: blonda slingor. uppsatt.
Dagens smink:  Puder, rouge, mascara, ögonskugga & eyeliner
Dagens klädsel: vita tyg skor, ljusa jeans, svart linne, vit oversized t-shirt & röd hoodie
Dagens planer: vara i skolan, försöka få mamma till att köpa en tröja till mig :) 
Dagens materiella vill ha: pengar, det är jag i behov av nu.
Dagens längtan: lördag!!
Dagens fundering: hinner jag att bli frisk tills på lördag?
Dagens beroende: cigaretter, papper för att snyta mig :b
Dagens tråkigaste: jag äcklas av mig själv, hatar snor.
Dagens roligaste: Hanna & Sanna.
Dagens sämsta: skolan, usch!
Dagens Bästa: vet inte faktiskt. Hanna & Sanna kanske! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Weeii :D

2008-04-17 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0