Familjen Hellgren, vilket gäng!

Satt och tittade på "så ska det låta" när mamma ringde och sa att det var en tjej ifrån
värmland som var med och sjöng i Talang 2008, så klickade mig till 4an och tittade på henne.
Hon var verkligen super duktig, men sen ville jag fortsätta titta klart på "så ska det låta",
så såg klart på det sen över till 4an igen. Och vad är det jag ser?
Samuel's mamma, min gamla klasskamrats mamma. Så jag ringer min mamma
för att säga det, tror ni inte att det är samuels systrar man ser på klippet
om vad som händer efter pausen eller? :o Jag vart helt paff, så jag nästan
skriker det till mamma i telefon :p Sen sitetr jag ihärdigt och tittar på tvn och
väntar på att dom ska komma fram på scenen.
VEM SER JAG KOMMA UT FÖRST, om inte Samuel.
Jag börjar skratta av förvåning och ringer genast till louise. Och jises vad jag skrattade,
ett sånt otroligt skönt gäng. Jag har ju vetat att dom har spelat ihop länge,
men att dom skulle kunna göra någonting sånt där, det hade jag nog
aldrig kunnat gissa mig till :p Herregud! ja, blir det så att dom kommer så
långt i tävnligen att man kommer kunna ringa och rösta på dom ska jag lätt
ringa minst 10ggr :p Herregud! För er som inte såg det,
gå in på tv4.se och titta på klippet eller titta på reprisen.
HAHA säger jag bara, jises vad kul!
image298
bild tagen ifrån http://www.familjenhellgren.se/

Peace out.


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha va fan missade det ju :D gick precis då!

2008-04-14 @ 09:15:18
URL: http://www.nogg.se/simplesandra
Postat av: Rebecca

Haha va kul för dem! Borde kanske starta ett eget band med sin familj... eller inte :P

www.rebeccasblogg.se

2008-04-14 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0