idol 2008

nu är det klart, nu har jag valt låt och skit. Jag ska gå och provsjunga till idol.
vet inte riktigt fall det är min grej, men att testa har ju ingen dött av.. :p eller? :o
vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag skulle gå vidare.. :p eftersom att jag inte vet fall det är min grej att sjunga i tv och i en grupp, som man måste göra i ett test. Men det får vi se om jag ens skulle gå vidare. Chansen är jäkligt liten, men den finns ju fortfarande ;D

nu har jag bloggat :p Massa som har klagat på att jag aldrig uppdaterar, men har itne haft orken till det :p
kommer kanske ett till inlägg senare, och då blir det massa massa bilder ;D

Jag, isabelle & johanna, spexet i typ 8an.
peace out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till! :D Jag tror att du går vidare!

Men även om du inte skulle göra det så är det ju bättre att prova det än att sitta hemma och ångra sig när man är 70 ;)

2008-04-14 @ 17:25:15
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0