orkar du läsa detta tro?

1. vad heter du?
Elin Teimar
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Petronella, Agnes, Klara eller Nanna.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Malin, men mamma fick som hon ville.
4. vilket stjärntecken är du?
Skytte
5. vilken årgång är du?
90
6. vart bor du?
Hammarö/Skoghall
7. bott utomlands?
Nej
8. flyttat antal gånger?
måååånga, säkert mer än 10.
9. vart skulle du vilja bo?
Götet eller Malmö
10. vilken skolklass?
uno
11. vad vill du bli när du blir äldre?
Snygg, rik och underbar. (haha)

UTSEENDE

1. hur lång är du?
167,5
2. hur mycket väger du?
Tror du eller? :p HAHA
3. hårfärg och frisyr?
brunett med blonda slingor. Lugg. 
4. ögonfärg?
Blå/gröna, men mest blå.
5. mest nöjd med
Vissa dagar allt, vissa dagar ingenting. Idag allt typ.
6. minst nöjd med?
Vissa dagar allt, vissa dagar ingenting. Idag ingenting typ.
7.skostorlek?
37-39
8. glasögon?
Ska till optikern den 2, efter det vet jag.
9. har du några piercingar/tatueringar?
Öronen och läppen.

FAVORITER

1. filmer?
Det är många det, mest musikfilmer.
2. låtar?
just nu, Veronica Maggio - måndagsbarn & Duffy - murcy
3. årstider?
Sommar. 
4. mat/dryck?
Det mesta går nog ner. 
5. djur?
Har en fågel, men han är tråkig. Så säger nog hundar, dom är söta.
6. färg?
Har ingen favorit, alla färger är lika fina! :D
7. parfym?
Kenzo, jises vad jag älskar den.
8. tv-program?
många, troligtvis alldeles för många.
9. ämne i skolan?
Alla ämnen inom media.
10. sysselsättning?
sjunga, shoppa och bara vara. ;D

KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka?
En svart kappa.
2. vad använder du just nu för skor?
idag har jag vita tygskor, men byter typ varje dag.
3. favoritfärg på kläder?
allt är lite fint.
4. favoritmaterial på kläder?
vet inte faktiskt.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
ALLT! 
6. favoritaffärer?
Gillar många. 
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
För mycket.
8. favoritmärke?
Är inte så mycket av en märkesmänniska. Jag har det som är snyggt och som jag trivs i.

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan?
mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna?
grå/grön
3. vilka färger går rummet i i övrigt?
vitt & brunt
4. favoritmöbel i rummet och varför?
Sängen, för den är snygg och skön som tusan.
5. vad vill du ändra där inne?
skulle nog vilja ändra det mesta. ;D
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Inte längre, den gick sönder.
b) video/dvd? nej.
c) dator? nej.
d) stereo? nej.
e) telefon? nej.
f) Boxer? nej.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
En kyrkstapel, bor mitt emot en kyrka :p
8. vad gör du oftast i ditt rum?
sover och läser tidningar
9. vem förutom du brukar sova i din säng?
Jag sover själv.
10. favoritpryl i rummet?
Min säng lampa, den är råsnygg!

BLANDAT

1. vad heter din morfar?
Han hette Rolf.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting tror jag.
b) skolväska just nu? har ingen skolväska. ;D
c) handväska eller liknande just nu? Allt och lite till.
3. vad är du beroende av?
ciggaretter, tuggummi, mobiltelefon och vänner.
4. vilket land kommer du i från?
sverige.
5. vilken sorts lypsyl använder du?
Vet inte vad det heter, men det är i en orange tub iaf.
6. vad tror du på?
Karma. What goes around comes around.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Min egen. HAHA
8. vad köpte du senast?
Klocka, väska och tröja. Igår var det.
9. har du nåt husdjur?
En fågel.
10. vad bor du i?
lägenhet.

GREJER

plånbok: svart.
tandborste: svart.
smycken: Allt som går att ha typ.
solglasögon: många.
nagellack: just nu blått. SUPERSNYGGT! hemma har jag massa massa, tro mig.

Kommentarer
Postat av: Robban

jag försökte läsa, men jag orkade inte.
men tro inte att det är för att du är en tråkig person....... ;D

2008-04-25 @ 15:58:09
URL: http://vonr.blogg.se
Postat av: knuutiie

HAHA det va iiinge ork att läsa :(

2008-04-28 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0