sjukhus, besked, fika & sanna.

Dagen började med att jag åkte till sjukhuset med mamma för att prata med min läkare, vilket slutade med att jag fick ta ett blodprov i armen som gjorde jäääävligt ont!
sen åkte vi in till stan och jag tog bussen till skolan och mamma gick till smarteyes för
att göra synundersökning och beställa nya glasögon. Hon valde ett par supersnygga förresten :D
iaf, sen var det skola till 1400, sen åkte jag in till stan, mötte sanna och sen gick hon,
sen mötte jag Ingrid och vi gick till skindeep för att hon skulle köpa en ny piercing, sen vidare till Wayne's där vi fikade. Sen tog vi bussen hem, och på bussen var det ett supergulligt barn som
tog tag i min hand och började skaka på den :p Jises vad hon var söt. Men iaf,
sen ringde telefonen och det var mamma... provsvaren hade kommit och det
visade sig att från och med nu blir det medicin för min del i några månader.. ;/ FUCK!
Men iaf, sen kom jag hem, och bara väntade på att sanna skulle komma, vilket hon nu har :)
Så nu ska jag titta på "so you think you can dance" och drömma mig bort till Fredrik "Benke" Rydman.
FÖR HAN ÄR BABE HAN!
image295

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0