yey.

sitter i skolan nu med sanna, väntar på att kön till matsalen ska bli lite kortare :p
känner mig bra idag. Fick VG på en muntlig redovisning som jag inte hade tränat på alls typ. Vilket är bra :)
Inte för att jag snackade om så mycket, men jag var tydlig och hade bra saker med, så det blev ett VG för mig. GÖTT.

Hey, måste säga en sak. Jag har nog gått och blivit kär i kärleken. Jag vill verkligen vara kär nu, men det är så svårt :p och jobbigt :o

Nej, nu blir det mat, för nu skriker min mage efter någonting att jobba med! (HAHA VA?)

peace out

CP DATOR!

Kommentarer
Postat av: louise

Grattis stumpan! Du kan om du vill ;) Se till att få in alla arbeten nu, så kommer du kunna göra precis vad du vill i livet sen!

2008-04-15 @ 21:59:44
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0