Christian Siriano, vinnare av project runway!

Oh yes, min favorit. Killen jag hoppades på hela tiden, han vann! Fattar ni? Christian Siriano vann project runway 2008!
Jises, nu är jag glad. När han stod där på scenen, och fick tårar i ögonen.. och när hakan började hoppa upp och ner, för att han försökte hålla tårarna inne. Fan vad jag ville hoppa in i tvn och bara krama om honom då! Så jäkla söt!
Åh, han är en sån bög som man verkligen vill vara kompis med! :p haha
herregud, nu ska jag sova.
Hans kläder kan man förresten köpa på www.bluefly.com

HEJ DÅ! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

elin var du tvungen att ha bild på han också! :( nu vet jag vem som vinner, haha. tänkte bara ignonera texten fan!

2008-08-28 @ 07:24:47
URL: http://sndance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0