Dagen efter.

Igår var det party, och jises. Jag har inte festat ordentligt sen typ jul :p
Så igår var det otroligt kul :D Började på rud, där sög det så det blev att dra vidare till hamnen. Var så jävla mycket folk där så jag trodde att jag skulle gå av. Men träffade iaf massa goa gubbar som vi drog med till score. Tyvärr kom vi typ 30 min innan som skulle stänga, men vi fick i oss en drink var och sen var det vidare på efterfest. Och herregud var jobbigt det var att gå/cykla hem. Som tur var kom det en otroligt sjysst kille som jag fick åka med, eftersom att jag och sanna inte orkade gå längre :p (rörigt inlägg) Men iaf, sen var det hem till christoffer som gällde. Inte det roligaste jag vart med om, men vafan.
Idag blir det party igen, men idag ska jag nog inte dricka för usch vad jag mådde illa när jag vaknade i morse :b
Nu måste jag göra mig klar iaf :)
Tjing tjing, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0