Dagens, för jag har ingenting att skriva.

Dagens humör: trött
Dagens mående: Ont i huvudet
Dagens borde: sova
Dagens frisyr: uppsatt och fläta i luggen
Dagens smink:  puder, rouge, ögonskugga & mascara
Dagens klädsel: jeans monki, linne mango, tunika indiska, cardigan cheap monday, sjal gina tricot, väska prag, solglasögon oslo(kommer ej ihåg var jag köpte dom)
Dagens skor: gladiatorskor ifrån ballroom, köpte dom igår :)
Dagens jacka: Ingen, fast att jag behövde ;D
Dagens väder: sol, vind och moln
Dagens planer: hells kitchen sen sova
Dagens materiella vill ha: En stickad tröja, VART FAN FINNS DET?
Dagens längtan: ingenting faktiskt
Dagens fundering: vilka skor ska bort, vilka ska vara kvar?
Dagens beroende: cigaretter 
Dagens tråkigaste: att jag hade/har så jäkla ont i huvudet
Dagens roligaste: Sanna & Hanna.
Dagens sämsta: ingenting har varit så dåligt idag faktiskt
Dagens Bästa: Köpte mig en tunika idag :) skit snygg, och kostade endasg 69kr DET NI!

Nu ska jag titta på tv och försöka hålla mig vaken så att jag kan se hells kitchen.
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0