Inte själv längre.

Igår var jag i arvika med sanna och hanna för att sanna skulle pierca tungan, men det slutade med att hanna också piercade sig :) Så nu har sanna piersat sig i tungan, och hanna överläppen(i mitten).
Varken jag eller hanna trodde att sanna skulle våga, för herre vad hon skakade :p hon sträckte nästan inte ut tungan haha! jäklar vad kul det var :p Jag och hanna stod och skratta när sanna satt och nästan grinade :p
När det sen var hannas tur fick jag och sanna gå ut, för hon ville inte ha med oss där inne då ;d haha.
Men snyggt blev det på båda iaf, och nu är det inte bara jag som har piercing längre ;D (fast hanna har haft i ögonbrynet, men inte längre)

Bild får komma under veckan på dom båda(varken ni vill eller inte) ;D


Kommentarer
Postat av: Saaaandra

Varför just Arvika? :D:P

2008-08-31 @ 13:13:31
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0